Food Cover
Hurry up! Sale Ends in
100pcs Disposable Food Cover kithchen Refrigerator fruit food Elastic Stretch protection flim Dustproof Bowls Cups Caps bag
Product introduction: Size: Can be stretched up to 40cm.
Suitable for food containers of various shapes and sizes such as tableware, bowls, etc.
Safe and healthy: Made of high-quality PE material, non-toxic, odorless, environmentally friendly, safe, waterproof, and effectively prevent food from getting wet.
EASY TO USE: The clear food lids have elastic bands with the right curvature around the edges to wrap the plate without being overly tight.
Environmental protection: the used food cover can
be directly washed with water, and can be used again after drying, which saves costs and is environmentally friendly.
See Your Queries Here
Need Help?
What Products Do You Sell?
How Long Does Shipping Take?
Do You Offer Free Shipping?
What Our Customers Say
Loved by our customers ❤️
Bohot zabardast quality hai! Product bilkul pictures jaisa tha aur delivery bhi 2 din mein ho gayi.
Super fast delivery. Lahore mein agle hi din mil gaya order. Highly recommended!
Begum ne order kiya tha mere liye, quality bohot achi hai. Value for money item.
Pehle darr lag raha tha online order karne mein, par product dekh kar dil khush ho gaya!
Is price mein itni achi quality milna mushkil hai. Main ne do pieces mangwaye hain.
Bohot zabardast quality hai! Product bilkul pictures jaisa tha aur delivery bhi 2 din mein ho gayi.
Super fast delivery. Lahore mein agle hi din mil gaya order. Highly recommended!
Begum ne order kiya tha mere liye, quality bohot achi hai. Value for money item.
Pehle darr lag raha tha online order karne mein, par product dekh kar dil khush ho gaya!
Is price mein itni achi quality milna mushkil hai. Main ne do pieces mangwaye hain.
Mera yeh teesra order tha is store se. Har baar ki tarah is baar bhi cheez bohot aali nikli.
Cash on delivery ki waja se asani rahi. Parcel khol kar check kiya, ekdum perfect.
Boht pyaari cheez hai. Jaisa socha tha us se ziada achi nikli. Shukriya!
Packaging bohot secure thi aur delivery bhi time par hui. Very satisfied with the service.
Karachi mein 3 din mein delivery ho gayi. Rider ka behavior bhi acha tha. Inshallah phir order karunga.
Mera yeh teesra order tha is store se. Har baar ki tarah is baar bhi cheez bohot aali nikli.
Cash on delivery ki waja se asani rahi. Parcel khol kar check kiya, ekdum perfect.
Boht pyaari cheez hai. Jaisa socha tha us se ziada achi nikli. Shukriya!
Packaging bohot secure thi aur delivery bhi time par hui. Very satisfied with the service.
Karachi mein 3 din mein delivery ho gayi. Rider ka behavior bhi acha tha. Inshallah phir order karunga.